رئیس پلیس فتا استان ازشناسایی و دستگیری فردی که در سایت دیوار با وعده فروش مواد اولیه صنعتی تولید پلاستیک به یکی از شهروندان اراکی، مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال از او کلاهبرداری کرده بود، خبرداد.
کد خبر: ۱۰۲۸۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳ 13 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "احسان آنقی" افزود: در پي گزارشی مبني بر یک فقره كلاهبرداري اينترنتي در شهرستان اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا در استان مرکزی قرار گرفت.
وي یادآورشد: ماموران پس از بررسي هاي لازم متوجه شدند فردی با درج آگهی در سایت دیوار، خود را فروشنده مواد اولیه صنعتی تولید پلاستیک معرفي و با پيشنهاد قيمت پايين تر از بازار، نسبت به دريافت ۲۵۰ میلیون ریال بيعانه از یکی از شهروندان اقدام و پس از دریافت مبلغ مورد نظر، در مقابل درخواست خریدار مبنی بر تحویل کالا، پیوسته او را با وعده های پوچ و تکراری سرگرم و در نهایت ديگر پاسخگوی تلفن او نبوده است.
رئیس پلیس فتا استان مرکزی با اشاره به شناسایی متهم و اخذ مجوز قضائی براي دستگيري وي، افزود: ماموران فرد کلاهبردار را در استان تهران شناسایی و دستگیر کردند که سرانجام وی در بازجویی های فنی کارشناسان به کلاهبرداری ۲۵۰ میلیون ریالی از اين شهروند اراکی با وعده تحویل مواد اولیه صنعتی تولید پلاستیک اعتراف کرد.
سرهنگ آنقی در پایان با اشاره به بازگشت مبلغ کلاهبرداری شده به مالباخته و معرفی متهم برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی از شهروندان خواست فریب آگهی های دروغین کلاهبرداران در فضای مجازی با ‌عنوان واسطه‌ی خرید و فروش را نخورده و از واريز بيعانه در خريد هاي اينترنتي خودداري و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با کارشناسان مرکز فوریت‌های سایبری پلیس به شماره
۰۹۶۳۸۰ تماس گرفته و از راهنمایی و مشاوره آنان بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار