مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: بارش برف که از روز گذشته (۲۲ بهمن) در مناطق مختلف استان آغاز شده، چهار محور روستایی استان را مسدود کرد.
کد خبر: ۱۰۲۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ 12 February 2022

 فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به بارش برف در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تمامی محورهای اصلی و شریانی استان باز است و در محورهای روستایی ۴ محور مسدود است که این محورها مربوط به چهار شهرستان پاوه، روانسر، سرپل ذهاب و هرسین می باشد.
 
وی با بیان اینکه عملیات برف روبی این محورها در حال انجام است، ابرازامیدواری کرد: با توجه به کاهش بارش‌ها امروز شاهد بازگشایی محورهای روستایی باشیم.
 
به گفته این مسئول، در شهرستان‌های سنقر و کنگاور هم با توجه به تداوم بارش‌ها احتمال مسدود شدن محورهای روستایی وجود دارد، اما نیروهای راهداری در حال انجام عملیات برف روبی هستند.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بجز این محورهای روستایی، سایر محورهای اصلی و شریانی استان باز است.
 
کرمی از بارش برف، کولاک و باران در ۱۳ شهرستان استان یاد کرد و ادامه داد: در ۲۵ محور شریانی و پنج محور غیرشریانی بارش داشتیم.
 
وی همچنین از انجام بیش از ۳ هزار کیلومتر باند برف روبی در محورهای استان هم طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و عنوان کرد: نزدیک به ۲۵۰۰ تن شن و نمک نیز در محورهای استان پاشیده شده است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از امدادرسانی به ۱۱۳ خودرو گرفتار در برف نیز طی شبانه روز گذشته یاد کرد و گفت: در این مدت ۲۱۶ نیروی راهداری و ۱۵۸ دستگاه ماشین آلات پای کار بودند.
 
کرمی از مردم خواست با توجه به وضعیت محورهای استان، از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و قبل از آغاز سفر با تماس با سامانه تلفن ۱۴۱ مرکز اطلاعات راه‌ها از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار