فرماندار روانسر در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان روانسر گفت: با توجه به قرمز شدن وضعیت شهرستان گشت ارشاد کرونایی برای ترغیب مردم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و زدن واکسن در شهرستان آغاز به کار کرده است.
کد خبر: ۱۰۲۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ 12 February 2022

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: پس اعلام رنگبندی قرمز بلافاصله ‌جلسه ستاد کرونا شهرستان را برگزار کردیم، کمیته نظارت و بازرسی در سطح شهرستان متشکل از اداره صنعت و معدن، شبکه بهداشت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و دادستانی، فعال شده است.

وی افزود: اطلاع در خصوص وضعیت شهرستان و ابلاغ های لازم در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک به ارگان ها و  امامان جمعه در فضای مجازی انجام شده و اطلاع رسانی و هشدارهای لازم را در بحث بیماری کرونا در سطح شهرستان اعلام و ابلاغ کردیم.

فرماندار شهرستان روانسر ادامه داد: علی رغم استقبال مناسب از دوز اول و دوم در سطح شهرستان متاسفانه  از دوز سوم استقبال نشد از این رو این موضوع را در سطح شهرستان اطلاع رسانی کردیم و شبکه بهداشت هم نظارت می کند.

وی گفت: فضای آموزشی و مدارس در وضعیت قرمز و نارنجی تا پایان هفته در بستر فضای شاد است که این امر در شهرستان روانسر اعلام شد و مقرر گردید تجمعات، مراسم و جلسات را در سطح شهرستان برگزار نشود.

مصطفی زاده با بیان اینکه کشت ارشاد کرونایی به عنوان یک خلاقیت در دستور کار بوده است، خاطر نشان کرد: گشت ارشاد کرونایی را مجددا در سطح شهرستان فعال کردیم که شیوه نامه های بهداشتی را به مردم یادآوری، زدن واکسن را توصیه و ماسک را در میان افراد فاقد ماسک توزیع می کنند.

وی در ادامه یادآور شد: با توجه به سرعت انتشار اومیکرون لازم است شهروندان همکاری لازم را در استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند و با توجه به اینکه تزریق واکسن در جلوگیری از انتشار بیماری موثر است نسبت به این امر اقدام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار