معاون اداره صنعت، معدن و تجارت ایلام با اشاره به اینکه ۷۰ درصد بازاریان در این استان از پوشش ماسک استفاده می کنند، گفت: صنوفی که دارای کارت واکسیناسیون کرونا نباشند، پلمب خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۲۸۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 12 February 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ سعید شریفی اظهار داشت: بیشتر اصناف استان بر اساس بررسی ها ۲ دز واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

وی افزود: برای بررسی بیشتر افراد واکسینه شده، قرار است اصناف با ثبت نام در سامانه امید، کد QR را اخذ کرده و در محل کسب و کار خود نصب کنند.

معاون صنعت، معدن و تجارت ایلام یادآور شد: از همه اصناف و بازار خواسته شده حتما برای تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

شریفی تاکید کرد: اکنون زدن ماسک از سوی اصناف و بازاریان به ۷۰ درصد رسیده است که امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی این قشر بیشتر به فکر سلامت خود و مردم باشند.

وی اضافه کرد: با توجه به مصوبات و تاکیدات قرارگاه کرونا و همچنین ستاد استانی مبنی بر خطر ابتلا به سویه جدید کرونا، بازرسان دستگاه های نظارتی حین نظارت بر بازار در ایام پایانی سال، رعایت پروتکل ها بهداشتی توسط اصناف نیز مد نظر قرار می دهند.

معاون صنعت، معدن و تجارت ایلام از اصناف و بازاریان خواست که نسبت به رعایت پروتکل ها، استفاده از ماسک، جلوگیری از تجمع در فضای مغازه و فروشگاه ها حتما توجه جدی داشته باشند.

شریفی افزود: بدون شک اعمال محدودیت ها با توجه به هوشمند شدن نظارت ها همچون قبل و تعطیلی بازار در دستور کار فعلا قرار ندارد اما نیاز به همراهی اصناف است تا با رعایت پروتکل ها به فکر سلامت خود و همشهریان باشند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار