رئیس فدراسیون جودو گفت: تلاش می‌کنیم تا با سه سهمیه در المپیک ریو شرکت کرده و حضور قدرتمندانه‌ای را در رشته جودو تجربه کنیم.
کد خبر: ۱۰۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 29 September 2015

محمد علی رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما تاکنون موفق شدیم یک سهمیه قطعی را در رشته جودو برای المپیک سال آینده کسب کنیم و کسب سهمیه دوم محتمل به نظر می رسد که 90 درصد کارها در این زمینه به پیش رفته است.

وی ادامه داد: امیدواریم دو ورزشکار ما در اوزان 81 و 100 کیلوگرم به جمع 22 نفر اعضای دارای رنکینگ اضافه شوند تا به این طریق بتوانیم یک سهمیه اضافی بگیریم.

رستگار افزود: ما برای کسب سه سهمیه در المپیک ریو و شرکت مقتدرانه در این رقابت‌ها در رشته جودو امیدواریم و یقین داریم که تیم ما در این رویداد موفق عمل خواهد کرد.

رئیس فدراسیون جودو کشورمان بیان کرد: در حال حاضر اردوهای تیم ملی جودو به صورت مرتب و منظم برگزار می‌شود و ما امیدواریم تیم جودوی بزرگسالان کشورمان بتواند در مسابقات پیش‌رو موفق عمل کند.

رستگار در پایان اظهار کرد: تیم ملی ما در یک ماه آینده در مسابقات جودوی بزرگسالان برند ایسلند ابوظبی شرکت کرده و بعد از آن نیز خودمان را مهیای مسابقات جهانی خواهیم کرد تا تیم جودوی بزرگسالان ما یک محک واقعی را بخورند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار