مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: مجموعا ۴۲۹ شهرستان در سطح ملی فهما (سامانه فرهنگی هنری مساجد ایران) شرکت کردند و بر اساس ارزیابی هایی که صورت گرفت شهرستان اشکذر در رتبه دوم کشور قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۲۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ 10 February 2022

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مظفر سالاری روز پنجشنبه در نشستی افزود: بر اساس ارزیابی ها تعداد ۱۸ شهرستان بر اساس سطح بندی در پنج سطح انتخاب شدند که شهرستان یاد شده برتر شد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه امسال نیز همچون ۲ دوره گذشته شاهد درخشش کانون های مساجد استان در این طرح ملی بودیم و شهرستان مورد اشاره توانست در بین شهرستان های شرکت کرده در این طرح پس از شهرستان‌های بروجن از استان چهار محال و بختیاری به عنوان شهرستان دوم کشور در سطح اول کشوری قرار گیرد.

سالاری خاطرنشان کرد: طرح ملی فهما به عنوان یکی از طرح های ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور بود که در سال جاری برگزار شد و کانون های مساجد با ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد در این طرح شرکت کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: استان دارای ۸۵۰ کانون فرهنگی هنری است که در طرح ملی فهما نیز حضوری فعال داشتند و در ۲ دوره گذشته نیز رتبه های برتر کشوری را به خود اختصاص دادند.

منبع: ايرنا
برچسب ها: مساجد ، اشکذر ، رتبه ، فهما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار