عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با انتقاد از اختصاص سهم بسیار اندک شهرستان اسلام آباد از سد چناره، گفت: به خاطر این سد بیش از ۸٠٠ هکتار از منابع ملی و اراضی مردم اسلام‌آبادغرب زیر آب می‌رود و ۶۷ میلیون متر مکعب آب سهم استان همجوار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴ 10 February 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، پیش از ظهر امروز با حضور استاندار کرمانشاه و نماینده شهرستان اسلام‌آبادغرب و دالاهو و مدیرعامل آبفای استان چهار پروژه آب رسانی روستایی در شهر حمیل افتتاح و ۷ پروژه گلنگ‌زنی شد که ۶۵ روستا را تحت پوشش قرار داده و برای ۴۱ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو در این مراسم، اظهار کرد: در حوزه آب جهش فوق‌العاده‌ای داشته ایم و دوشهرستان اسلام‌آباد غرب و دالاهو در حوزه آب یک هزار و ۴٠۹ میلیارد تومان اعتبار دارند که ۸٠٠ میلیارد آن تحقق پیدا کرده است.

مجتبی بخشی‌پور با بیان اینکه در حوزه فاضلاب ضعف داریم، افزود: چند طرح در این حوزه نهایی شده، ولی کار آن‌ها تکمیل نشده و قطعا باید راهکاری برای این موضوع پیدا شود.

وی بیان داشت: کار سد آزادی با اعتبارات موجود پیش نمی‌رود و تنها راه حل آن، تهاتر با پتروشیمی اسلام‌آباد با انتقال آب این سد به پتروشیمی است.

بخشی پور در ادامه با انتقاد از اختصاص سهم بسیار اندک شهرستان اسلام آباد از سد چناره، گفت: به خاطر این سد بیش از ۸٠٠ هکتار از منابع ملی و اراضی مردم اسلام‌آبادغرب زیر آب می‌رود و ۶۷ میلیون متر مکعب آب سهم استان همجوار می‌شود.

وی با بیان اینکه آب یکی از مشوق‌های جذب سرمایه‌گذار است از استاندار کرمانشاه تحقق سهم واقعی اسلام‌آباد از سند چناره را پیگیری نماید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار