مدیر کل هواشناسی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بر اساس آخرین بررسی‌های هواشناسی ورود سامانه بارشی به استان از فردا (پنج شنبه) تا صبح شنبه سبب بارش باران خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱ 09 February 2022

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی سامانه‌ای بارشی از فردا (پنج شنبه) تا صبح شنبه جو منطقه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی افزود: افزون بر کاهش دمای روزانه و افزایش نسبی دمای شبانه به تناوب سبب بارش باران همراه با وزش باد و احتمالا رعد و برق در سطح استان خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: شرایط ناپایدار در نیمه شمالی به خصوص شمال غرب استان از نمود بیشتری برخوردار بوده و بارش به تدریج در نواحی سردسیر به شکل برف نیز مشاهده خواهد شد.

وی گفت: شایان ذکر است وزش باد که طی ساعاتی از روز پنج شنبه و در نیمه غربی نسبتا شدید خواهد بود ممکن است به تدریج هوای استان را به ویژه در مناطق مذکور غبارآلود نماید.

دولتشاهی تاکید کرد: کنگاور با کمینه دمای منفی ۷ درجه سانتیگراد سردترین و سومار با بیشینه دمای ۱۸ درجه سانتیگراد به عنوان گرم‌ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار