معاون استاندار کرمانشاه خبر داد:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تاکید بر اولویت سلامت جامعه در برپایی مراسم و تجمعات گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال به واسطه شرایط کرونا به صورت موتوری خودرویی و خانوادگی برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۲۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 08 February 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال در جلسه ستاد برنامه ریزی جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن که در سالن شهدای استانداری تشکیل شد اظهار کرد: انقلاب اسلامی آغاز یک راه امیدوار کننده بوده که همچنان این امید استمرار دارد. در طول این 43 سال اقدامات و خدمات برجسته ای در زمینه ای رفاه و امنیت و توسعه صورت گرفته کهبیان آنها وظیفه شرعی و قانونی مدیران است.

وی تاکید کرد: شاخص های توسعه انسانی و پیشرفت های صورت گرفته در زمینه های عمرانی و اقتصادی قابل قیاس با پیش از انقلاب اسلامی نیست. این دستاوردها و پیشرفت ها علیرغم فشارها، توطئه ها و تهدیدات سنگین دشمنان صورت گرفته و در جهاتی ما به خودکفایی های ارزشمند رسیده ایم.

معاون استاندار کرمانشاه تصریح کرد:قضاوت منصفانه دستاوردهای انقلاب اسلامی به همراه بیان هوشمندانه و همخوان با مطالبات و اقتضائات نسل امروز سم پاشی جبهه انحراف و شبکه های معاند برای تحریف افکار و مهندسی اذهان عمومی را خنثی می کند.

خوش اقبال در ادامه با اشاره به شرایط و محدودیت های بیماری کرونا گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال به واسطه شرایط کرونا با رعایت تمام پروتکل ها و برای حفظ ایمنی و سلامت جامعه به شکل خودرویی برگزار می‌شود.
وی تاکید کرد: با توجه تجربه برپایی این شیوه از راهپیمایی درکرمانشاه باید هماهنگی و همراهی دستگاههای مسئول با ستاد برگزاری برنامه های دهه فجر بیشتر باشد تا راهپیمایی هم به موقع و هم با جلوه و شکوه برگزار شود.

معاون استاندار با بیان اینکه نباید گذاشت که محدودیت ها مانع شکوه و جلوه راهپیمایی 22 بهمن شود افزود: همراهی و حضور مردم در این راهپیمایی و به ویژه کارمندان ادارات می تواند موجب با شکوه تر شدن مراسم باشد.

خوش اقبال در پایان با تاکید بر ارزیابی عملکرد و میزان همراهی دستگاهها در برنامه های دهه فجر گفت: اگر امروز مسئول و یا مدیر شده ایم به واسطه انقلاب اسلامی بوده و قصور و کوتاهی ما در بیان خدمات نظام بخشیدنی نخواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار