مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه گفت: در دهه مبارکه فجر برنامه‌های متنوعی در زندان‌های استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ 07 February 2022

حمیدرضا پوریانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در آستانه دهه مبارکه فجر پویش آزادی زندانیان جرائم مالی را همراه با سازمان بسیج حقوقدانان داشتیم.

وی افزود:، چون این پویش با میلاد فاطمه زهرا (س) مصادف شد، محوریت ما در زندان زنان و بند نسوان بود که با کمک بسیج حقوقدانان و مسئولین قضایی استان توانستیم ۵ نفر از زندانیان جرائم مالی (بند نسوان) زندان‌های استان را که مبلغ بدهی شان بسیار بالا بود آزاد کنیم.

وی با بیان اینکه در این پرونده‌ها شکات تخفیفات بسیاری به زندانیان دادند، خاطر نشان کرد: به طور مثال در یک پرونده شاکی حدود ۳۵۰ میلیون تومان تخفیف قرار داد.

مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری برنامه‌های دهه مبارکه فجر در زندان‌های استان تصریح کرد: در این ایام برنامه‌های متنوعی در کل زندان‌های استان از جمله مسابقات ورزشی و برنامه‌های شاد همچنین کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی برای زندانیان و کارمندان برگزار شد.

وی گفت: یکی دیگر از برنامه‌های ما تقسیم بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند بود که تا کنون ۱۵۰ بسته معیشتی تقسیم شد، همچنین ده دستگاه تبلت برای فرزندان زندانیانی که از تحصیل محروم شدند و توسط انجمن‌های حمایت از زندانیان شناسایی شدند در چند روز آینده تقسیم خواهد شد.

وی با اشاره به حضور در میز خدمت مسئولین قضایی استان با دعوت ریاست کل دادگستری استان، یادآور شد: در این نشست به حل مشکلات مراجعین پرداختیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار