استاندار مرکزی گفت: ۷۵۳ طرح در ایام‌الله دهه مبارک فجر در این استان افتتاح می شود.
کد خبر: ۱۰۲۷۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶ 06 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص الائمه در سفر به شهرستان تفرش و آیین عملیات اجرایی گازرسانی در جمع اهالی این روستا افزود:پایداری و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران مقابل فشارهای گسترده‌ نظام استکبار جهانی و جنگ تمام عیار اقتصادی دشمنان قابل ستایش است.
وی یادآورشد: همگان آگاهی دارند دولت سیزدهم در چه شرایط اقتصادی کشور را تحویل گرفته و با وضعیت نامناسب رشد اقتصادی، نرخ پایین بهره‌وری، تورم بسیار بالا و بدهی‌های هنگفت آغاز به کار کرد.
وی افزود: ماهانه و تا سال ۱۴۰۳ باید بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان چک‌های کشیده شده دولت قبل بابت اوراق قرضه و اوراق مالی که برای هزینه‌های جاری کشور صورت گرفته، پرداخت شود.
استاندار مرکزی ادامه داد: بالغ بر ۹۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد که نیازمند بودجه ۳۰ سال کشور است که به اتمام برسد.
مخلص الائمه عنوان کرد: مشکلات عدیده دیگری هم وجود دارد که کم و بیش همگان در جریان آن هستند اما همه این مشکلات و معضلات دلیلی نمی‌شود که خدایی نکرده در ارائه خدمات به مردم به ویژه در مناطق دورافتاده کم کاری شود.
وی تصریح کرد: بنده و تمام همکارانم در استان مرکزی، ادارات کل، ادارات شهرستان‌ها و فرمانداران برای ارائه خدمت بی منت به مردم آماده هستیم و در این راستا همگرایی بسیار خوبی وجود دارد که در این دوره کم نظیر است.
استاندار مرکزی افزود: در کمتر مقطعی این همگرایی بین نمایندگان مجلس و دستگاه‌های اداری و نظام اداری بوده و این مهم ظرفیتی را تقویت می‌کند که با وحدت، همدلی و همگرایی به پیشرفت و آبادانی جای جای استان به ویژه مناطق محروم، کمک شود.
مخلص الائمه اظهار داشت: ستاد هماهنگی و راهبری طرح‌های محرومیت زدایی با حضور نیروهای جوان، نخبه، انقلابی و با تجربه در استان مرکزی تشکیل شده تا مباحث و کارها با هماهنگی انجام شود و دستگاه‌ها پراکنده کاری نکنند.
وی گفت: کمتر جایی از دنیا گازرسانی روستایی انجام شده و این مختص جمهوری اسلامی ایران است که تلاش می‌کند تا نعمت بهره‌مندی از گاز را به جای جای کشور برساند.
استاندار مرکزی ادامه داد: ۹۸ درصد روستاهای استان مرکزی از نعمت گاز برخوردارند و این مهم به برکت جمهوری اسلامی ایران است.
مخلص الائمه عنوان کرد: همه تلاش دارند تا منابع مالی باقی مانده طرح گاز رسانی به روستای فرسمانه به سرانجام برسد.
وی تاکید کرد: اکنون نیمی از دهه پنجم انقلاب را طی می کنیم در حالی‌که بسیاری از انقلاب‌های جهان دهه سوم خود را طی نکردند و دچار فروپاشی شدند و نتوانستند به اهداف و آرمان‌های خود برسند.
استاندار مرکزی بیان کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، دشمنان جنگ تمام عیار و همه جانبه اقتصادی را از سال‌ها پیش آغاز کردند اما جمهوری اسلامی روز به روز نسبت به گذشته با وجود برخی کاستی‌ها پایدارتر و مقاوم‌تر است.
مخلص الائمه اظهار داشت: عمر طولانی انقلاب اسلامی بعد از یک دوره بسیار سنگین نظام پادشاهی و حکومت سلاطین و خائنین و وابستگان قابل توجه است و این مهم به برکت همراهی مردم بوده و اگر یک لحظه همراهی مردم از انقلاب نباشد، به سرنوشت انقلاب‌های دیگر دچار می‌شویم.
مخلص الائمه گفت: به فضل الهی به زودی با جمعی از مدیران اجرایی استان مرکزی به این روستا برای بررسی مشکلات و گره‌گشایی از مسایل که باید در میدان انجام شود، سفر می‌کنیم.
وی تاکید کرد: بازدید شهرستانی و روستایی از روز اول دولت سیزدهم در دستور کار بوده و تغییر رویکرد از راهبرد پشت میز نشینی به راهبرد حضور بی‌تکلف و مسقیم تغییر کرده و با شتاب بیشتر باید ادامه یابد.
استاندار مرکزی افزود: وقتی حضور در میدان و مواجه چهره به چهره با مردم باشد، مشکلات را می‌توان بهتر اولویت بندی کرد و حسی که در دیدار چهره به چهره با مردم است در حضور بی واسطه است و گزارشات مکتوب نیست.
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: اهالی روستای فرسمانه همیشه از انقلاب حمایت کرده اما این منطقه جزو مناطق محروم است.
ولی الله بیاتی افزود: رفع مشکلات این روستا و روستای وایمند در جوار آن نیازمند همت جهادی و انقلابی است.
گازرسانی به روستای فرسمانه شهرستان تفرش به عنوان یکی از روستاهای سخت عبور با ۷۰ خانوار با هزینه‌ای بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار