معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز آموزش مجازی و رایگان "پیش‌دبستانی‌ها" در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ 05 February 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا ناهید فضلی، با بیان اینکه آموزش مجازی و رایگان دوره پیش‌دبستانی در استان شروع شده، اظهار کرد: خانواده‌هایی که نوآموز پنج ساله (متولدین نیمه دوم سال ۹۴ و نیمه اول سال ۹۵) دارند و تاکنون موفق به ثبت نام آن‌ها در مراکز پیش دبستانی نشده‌اند، هرچه سریعتر باید فرم پیش‌ثبت‌نام نوآموزان پیش دبستانی را برای ثبت‌نام در سامانه سناد تکمیل کنند.

فضلی ادامه داد: والدین پیش دبستانی‌ها باید فرم پیش ثبت نام فرزند خود را تا ۳۰ بهمن (برای هر نوآموز فقط یک بار) از طریق لینک https://digiform.ir/kshpsr تکمیل کنند تا در اسرع وقت جهت احراز هویت و تکمیل فرآیند ثبت نام توسط پایگاه‌های مشخص شده با آن‌ها گرفته شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: با ثبت‌نام نوآموزان پیش دبستانی بسته‌های یادگیری و دست‌ورزی و بسته‌های الکترونیکی با درخواست والدین از طریق پایگاه‌های مربوطه در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

فضلی با تاکید بر الزامی بودن گذراندن دوره پیش دبستانی برای کودکان پنج تا شش ساله، گفت: از خانواده‌هایی که نوآموز پیش‌دبستانی دارند و هنوز برای ثبت نام او در مدارس اقدام نکرده اند، درخواست می‌شود هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام این نوآموزان اقدام کنند.

وی یادآوری کرد: نوآموزان پیش دبستانی که پیش از این در مدارس و در سامانه سناد ثبت‌نام شده‌اند، نیازی به ثبت نام مجدد ندارند.

وی با اشاره به ارائه گواهی‌نامه پایان دوره پیش‌دبستانی جهت ثبت‌نام در پایه اول ابتدایی در سال تحصیلی آینده به نوآموزان پیش دبستانی، گفت: ارائه این گواهینامه برای ثبت نام نوآموزان در پایه اول ضروری است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار