فرماندار ابرکوه با تبریک ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با تکمیل ظرفیت برخی واحدهای تولیدی شهرستان تا پایان سال ۱۴۰۰ شمسی علاوه بر شکوفایی و رونق اقتصادی ، زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر از افراد جویای کار در منطقه نیز فراهم شد.
کد خبر: ۱۰۲۶۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸ 03 February 2022

محمدحسین امامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) ،شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس افزود: با افتتاح و تکمیل این طرح ها میزان رشد بیکاری در این شهرستان۵۰ درصد کاهش می یابد .

وی بهره برداری از شرکت فرآوری محصول لبنی با ظرفیت جذب روزانه ۲۰۰ تن شیرخام ، ساخت بزرگترین مجتمع پرورش دام سبک و سنگین استان یزد در روستای اسدآباد ابرکوه ، شرکت تهیه و بسته‌بندی صنایع غذایی، بهره‌برداری از خط تولید مفتول کلاف کارخانه فولاد و طرح فولادسازی در این واحد تولیدی را از جمله طرح‌های اقتصادی در دست اجرا بیان کرد.

فرماندار ابرکوه خاطرنشان کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ و ارایه خدمات از سوی دولتمردان ، این شهرستان و روستاهای آن از منابع آب شرب بهداشتی ، برق ، گاز، تلفن و جاده آسفالت برخوردار است .

امامی اظهارکرد: ۴۳ سال از پیروزی انقلاب می گذرد ، خدمات و فعالیت‌های زیادی در عرصه های مختلف اقتصادی ، خدماتی ، فرهنگی، اجتماعی و تامین زیرساخت های توسعه در این شهرستان کمتر توسعه یافته استان پس از پیروزی انقلاب انجام ‌شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار