رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: متأسفانه سه پروژه عمرانی به طور همزمان در پایان کار شورای پنجم شهر اراک بدون توان‌سنجی میزان اعتبارات و نیروی کار مجموعه شهرداری کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۱۰۲۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱ 02 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید وحید میرنظامی افزود: به دنبال این اتفاق یکی از ورودی‌های شهر در میدان امام خمینی (ره) که استراحتگاه مناسبی برای مسافران بود از بین رفت و اجرای کامل پروژه جایگزین نیز تا دو سال آینده به طول خواهد انجامید.
رئیس شورای اسلامی شهر اراک اظهار داشت: این کلان‌شهر در مرکز کشور محل تردد مسافران زیادی است، با این وجود استراحتگاه مسافران در یکی از ورودی‌های اصلی شهر بدون ایجاد جایگزین مناسب از بین برده شد، به طوری که در حال حاضر در این ورودی شهر حتی یک سرویس بهداشتی مناسب برای مسافران وجود ندارد و محوطه و تجهیزاتی برای توقف خودروها در این محل اندیشیده نشده که این مسائل باعث تجمع خودروها در برخی از اضلاع میدان شده و خطراتی را به دنبال خواهد داشت.
وی با تاکید بر اینکه تمام این مشکلات ناشی از تغییر هندسه میدان امام (ره) است، افزود: ما در مدیریت شهری پیگیر رفع این معضلات هستیم، اما نباید قول و وعده نابجا داد زیرا نمی‌توان کار را زودتر از زمان‌بندی قرارداد به اتمام رساند.
میرنظامی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها اتمام پروژه سردار مقاومت در اولویت است و اجرای پروژه‌های میدان امام حسین (ع) و میدان امام (ره) نیز به ترتیب در اولویت‌های بعدی قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار