فرماندار روانسر در گفتگو با تابناک:
فرماندار روانسر گفت: در دهه مبارکه فجر از ٢٢ طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و بهداشتی در شهرستان روانسر بهره برداری می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷ 31 January 2022

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در شهرستان جلسه ستاد دهه فجر را با حضور تمامی ادارات برگزار گردید و قرار است ۲۲ طرح در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، کشاورزی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری برسد و مردم از نعمات این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

وی افزود: سایر برنامه‌ها شامل جشن انقلاب، سرکشی از خانواده معظم شهدا، آذین بندی شهر و روستا‌ها
است که در دهه مبارکه فجر اجرا می‌شود.

فرماندار شهرستان روانسر در ادامه خاطر نشان کرد: شرایط کشور شرایط حساسی است و مردم انقلابی ایران اسلامی همواره حضور خود را در صحنه‌های مختلف ثابت کردند، انتظار است امسال هم با حضور پر شور خود بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید بیعت کنند.

وی گفت: در شهرستان روانسر نیز شرایط فراهم است که به مثابه سنوات گذشته مردم حضور پرشوری در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشند.

مصطفی زاده تاکید کرد: با توجه به اینکه شرایط بیماری کرونا با جهشی در سطح کشور همراه شده انتظار است در اجرای برنامه‌ها این مهم در نظر گرفته شود، مردم نیز فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را مورد توجه قرار دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار