سرپرست فرمانداری پاوه در گفتگو با تابناک:
سرپرست فرمانداری پاوه گفت: اوضاع ابتلا و بستری کرونا در پاوه صعودی و نگران کننده است.
کد خبر: ۱۰۲۵۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴ 31 January 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه جلیل بالایی اظهار کرد: سیر مراجعات، ابتلا و بستری در پاوه افزایشی است که در صورت عدم رعایت زدن ماسک و عدم تمایل به تزریق دُز سوم واکسن به سرعت وضعیت به نارنجی و قرمز تغییر خواهد کرد.

وی افزود: در انتظار تصمیمات جدید ستاد کرونا هستیم و ادامه وضع موجود ایجاد محدودیت‌های دوباره را اجتناب ناپذیر می‌کند، عادی انگاری، نزدن ماسک، عدم استقبال از تزریق دُز سوم واکسن کرونا به بهانه ضعیف شدن ویروس عامل وضع موجود است.

بالایی تصریح کرد: از مردم عزیز، متدین و فرهنگ دوست پاوه می‌خواهم برای کاهش تلفات و هزینه‌های پیک پیش رو حتما ماسک بزنند، دُز سوم واکسن را دریافت کنند و از هرگونه حضور در اجتماعات به ویژه شب نشینی و مهمانی خودداری نمایند.

سرپرست فرمانداری پاوه با تشکر از مشارکت و همراهی مردم در مراحل قبل بسیار گفت: ۹۲ درصد مردم شهرستان دُز اول و ۸۲ درصد دُز دوم را دریافت نمودند، اما این عدد در دُز سوم ۲۶ درصد می‌باشد که مراکز تجمیعی و خانه‌های بهداشت در نزدیک‌ترین مکان به محل سکونت همشهریان آماده ارائه خدمات واکسیناسیون هستند

وی در ادامه اظهار کرد: مشارکت علماء دین، ماموستا‌های گرانقدر، معلمان، فرهنگیان و دانش آموزان عزیز در مقابله با کرونا قابل تقدیر است. از این عزیزان درخواست می‌کنیم که در پیک جدید هم همراهی، حمایت نظارت و هدایت لازم را در تشویق به زدن ماسک و دریافت دُز سوم واکسن با خدمتگزاران خود در حوزه بهداشت و درمان بعمل آورند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار