معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه ضمن تاکید بر لزوم روایتگری رویداد تاریخی انقلاب اسلامی در ایام دهه از سوی افرادی که در روز‌های سخت انقلاب حضور داشتند، گفت: جشن های انقلاب در دهه فجر باید با با نشاط ملی و امید آفرینی همراه باشد.
کد خبر: ۱۰۲۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ 29 January 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه سعید بهشتی راد در جلسه دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اعضای شورای نخبگان و کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر استان کرمانشاه با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: در این ایام شهرداری اجرای تئاتر و نمایش خیابانی با موضوع انقلاب در سطح شهر و مناطق را خواهد داشت، در خصوص برنامه‌های عمرانی حتی اگر معبری در محله‌ای که یک کار عمرانی کوچک محسوب می‌شود باز شود، با حضور بزرگان آن محل انجام شود تا مردم به نوعی پوشش خدمات رسانی شهرداری و دستگاه‌ها را ببینند و این حلاوت و شیرینی در کنار عید و بهار آزادی باشد.

وی افزود: باید نسل جدید نسبت به آنچه که در زمان گذشته رخ داده، بینا و شنوا شوند و بزرگان، همه کسانی که روز‌های سخت انقلاب حضور داشتند، امروز روایتگری را بر عهده گرفته و رویداد‌های تاریخی را تشریح کنند.

وی ادامه داد: برنامه های گوناگونی از جمله همایش‌ها و مسابقات ورزشی در سطح مناطق و روایتگری‌ انقلاب در سازمان فرهنگی، برنامه‌های خاص هنری، موسیقی و تئاتر در این ایام برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به آذین بندی شهر در ایام دهه مبارکه فجر، خاطر نشان کرد: با تاکید شهرداری امسال با زیباسازی معابر، دلگرمی امید و نشاط برای مردم ایجاد شود، در مسیر راهپیمایی برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ایجاد غرفه‌ها نیز مد نظر است، انس با قرآن و سایر برنامه‌ها نیز در مسیر در غرفه‌ها اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت استقبال مردم از واکسیناسیون، یادآور شد: غرفه‌های سلامت نیز قرار داده شده، همچنین برنامه‌های خاص بانوان در فرهنگسراها، مسابقات اجتماعی و فرهنگی، نام گذاری معابر و کوچه‌ها به نام شهدا به خصوص در شهرک‌های حاشیه‌ای و جدید الاحداث با هماهنگی شهرداری مناطق انجام می‌شود.

بهشتی راد همچنین به میزبانی مسابقات ورزشی اشاره‌ای داشت و گفت: کرمانشاه هم میزبان چند واقعه ورزشی خواهد بود، گلریزان‌هایی نیز در سطح شهر برگزار می‌شود که شیرینی، حلاوت، امید و نشاط در دل مردم ایجاد شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار