استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تبع برخی مطالبات مردمی در نامه ای خطاب علی عسکری مدیر عامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس نوشته و خواستار توجه به اولویت های بومی در این بکارگیری ها شده است .
کد خبر: ۱۰۲۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴ 26 January 2022

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پس از انتشار آگهی استخدام در پتروشیمی گچساران برخی انتقادات از نحوه سهمیه بندی پذیرش و عدم توجه به اولویت بومی شهرستان های گچساران وباشت و پس از ان دیگر شهرستان های استان شد .
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تبع برخی مطالبات مردمی در نامه ای خطاب علی عسکری مدیر عامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس نوشته است :
جناب آقای دکتر علی عسکری
مدیر عامل محترم صنایع پتروشیمی خلیج فارس
با احترام شرکت پتروشیمی گچساران در تاریخ 23/10/1400 در آگهی اعلام نموده که برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از میان متقاضیان واجد شرایط (سراسر کشور) جذب نیرو می نماید .با عنایت به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران از جمله مناطق کمتر برخوردار و محروم کشور می باشد و دارای جوانان و تحصیل کرده های فراوان و بیکار می باشد که این باعث بروز مشکلات عدیده‌ای گردیده و بعضاً راکوردار بیکاری در سطح کشور می باشد و شرایط به کارگیری آنان تاکنون فراهم نشده است استدعا دارد که برای این نیروهای بیکار سن داوطلبان برای این استان به ۴۰ سال افزایش یابد . از طرفی در تمامی استان‌های همجوار هر گونه جذب نیرو صرفاً از نیروهای بومی بوده و از پذیرش فارغ التحصیلان واجد شرایط این استان ممانعت می‌گردد و حتی فردی با مدرک تحصیلی دکترا رتبه اول قبولی را به عنوان غیربومی حاضر به مصاحبه با او نشده‌اند .  بهمین مناسبت لطفاً مقرر فرمایید از پذیرش هرگونه نیروی غیر بومی به غیر از استان کهگیلویه و بویراحمد خودداری و پذیرفته شدگان با اولویت شهرستان‌های گچساران و باشت و مابقی از میان داوطلبان این استان صورت پذیرد . در ضمن قبلا نماینده این استانداری با مدیرعامل وقت مذاکره و قرار بوده که نظر این استانداری در آگهی تامین گردد که متاسفانه خلاف آن عمل شده است.
پتروشیمی گچساران و نامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به علی عسکری / روایت برخورد با متقاضیان استان در مصاحبه های استخدامی!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار