یک بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته جان باخت.
کد خبر: ۱۰۲۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲ 26 January 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داد و مجموع قربانیان کرونایی استان به هزار و ۴۹ نفر رسید.
دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۸۲ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند که ۱۳ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

دکتر یزدان‌پناه اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۸۶ هزار و ۵۶۴ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی ادامه داد: از ۲۳۵ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۵۵ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های گچساران و بویراحمد بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه سویه جدید اُ میکرون در حال انتشار است، گفت: شرکت نکردن در تجمعات و دورهمی‌ها، رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از عادی انگاری‌ها از مهمترین راهکار‌ها برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد است.
دکتر یزدان‌پناه از مردم کهگیلویه و بویراحمد خواست هرچه سریعتر با مراجعه به مراکز واکسیناسیون خود را در برابر این بیماری کشنده و خطرناک ایمن کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار