سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از اجرای طرح ساماندهی معتادین متجاهر از ابتدای دی ماه در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: ۵ سرپناه شبانه به صورت فعال آماده خدمات رسانی در اجرای این طرح است.
کد خبر: ۱۰۲۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷ 19 January 2022

کیوان گلاوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: یکی از مشکلات امروز در سطح کشور به ویژه کرمانشاه، بحث جمع آوری معتادین متجاهر است که منشأ بسیاری از آسیب ها، ناهنجاری‌ها و تبعات منفی در جامعه است.

وی با بیان اینکه این افراد به دلایل مختلف به اعتیاد مبتلا و بی خانمان رها شدند و منشا آسیب‌های بسیاری هستند، افزود: تصمیماتی در سطح کلان برای ساماندهی این افراد گرفته شده تا از آن‌ها مراقبت و نگهداری شود، طرحی در همین راستا همزمان در سراسر کشور آغاز و این طرح در استان کرمانشاه نیز از ابتدای دی ماه اجرا شد.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: تصمیم داریم یک مرکز دیگر برای افراد معتاد که به نوعی خانواده با آن‌ها درگیر و مشکلاتی را برای خانواده به وجود آوردند، دایر کنیم که با گزارش خانواده این افراد را در این مرکز جدید ساماندهی می‌کنیم.

گلاوری بیان کرد: "سرپناه شبانه" نیز برای افراد معتادی که به نوعی طی روز شغل و درآمدی دارند، راه اندازی شده که یک مرکز برای بانوان فعال است و دو مرکز برای آقایان در شهرستان کرمانشاه و دو مرکز نیز در شهرستان کنگاور و اسلام آباد غرب دایر است.

وی تاکید کرد: در شهرستان‌ها و کرمانشاه حدودا ۴ مرکز تحت نظر بهزیستی فعال و یک مرکز سرپناه شبانه نیز با مدیریت شهرداری در حال فعالیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار