مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از توزیع بیش از ۷۰ میلیون لیتر انواع مواد سوختی در مناطق روستایی استان در سال جاری خبر داد و گفت: این مواد سوختی شامل نفت گاز، نفت سفید، بنزین و گاز مایع در مناطق روستایی و سخت گذر استان توزیع شده است.
کد خبر: ۱۰۲۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶ 19 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «ایرج صفایی» روز چهارشنبه با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و زمستان و اینکه این مقدار به طور قطع افزایش چشمگیری خواهد داشت عنوان کرد: در سال گذشته شبکه تعاون روستایی استان موفق به توزیع بیش از ۱۰۲ میلیون لیتر انواع مواد سوختی میان روستاییان شده است.

وی با بیان اینکه در شبکه گسترده تعاون روستایی استان کرمانشاه بیش از  ۳۰۰ واحد فعال توزیع کننده مواد سوختی در اقصی نقاط استان وجود دارد گفت: این واحدهای فروش مواد سوختی، جمعیت ۹۰۰ هزار نفری روستایی در سطح استان را پوشش می‌دهند.

وی افزود: بیش‌ از ۵۰ درصد سوخت ماشین‌آلات کشاورزی در استان کرمانشاه را نیز شبکه تعاون روستایی استان تأمین می نماید.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه به خدمات رسانی به کشاورزان و روستاییان به عنوان یکی از مهمترین وظایف سازمان تعاون روستایی اشاره کرد و گفت: با اتحاد و تعامل شرکت‌های تعاونی روستایی اقدامات خوبی برای حمایت از کشاورزان و روستاییان در استان در حال انجام است.

صفایی مهمترین رسالت شبکه تعاون روستایی را ارائه خدمات به روستاییان و اعضای تشکل‌های تحت پوشش در چارچوب اهداف و اساسنامه‌ تعاونی‌ها عنوان کرد و افزود: سعی ما این است که خدمات‌رسانی مطلوبی را به روستاییان به منظور تحقق شعار سال مبنی بر پشتیبانی و مانع زادیی از تولید برای ترغیب روستاییان به ماندگاری در روستاها داشته باشیم.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۲ هزار و ۵۹۰ روستا و ۳۴ شهر دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار