مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به شرایط جوی و پیش بینی هواشناسی ۴۴ راهدارخانه در سطح استان کرمانشاه در آماده باش صد درصدی هستند.
کد خبر: ۱۰۲۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹ 19 January 2022

آماده باش صد در صدی راهدارخانه سطح استان کرمانشاه تا پایان هفته جاری

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از چهار روز گذشته و پس از اعلام هواشناسی و اخطاریه مدیریت بحران استانداری به صورت صد در صد در کل استان اعلام آماده باش کردیم.

وی افزود: حدود 600 نفر پرسنل به صورت مستقیم و غیر مستقیم در راهدارخانه ها، گردنه ها در ادارات و شهرستان ها به صورت 24 ساعته و مستمر حضور فعال دارند و این فعالیت کماکان ادامه دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ادامه داد: حدود 480 دستگاه ناوگان راهداری و برخی از پیمانکاران بخش خصوصی به منظور بازگشایی محورها، مدیریت ترافیک، عملیات برف روبی و کمک به در راه ماندگان راه های اصلی، فرعی و روستایی مشغول فعالیت هستند.

وی گفت: طی این چند روز بیش از 3 هزار تن شن و نمک استفاده شد، در مسیر سرمیل که متاسفانه به دلایل ترافیک بالا، حجم برف زیاد، یخبندان و عدم توجه برخی از رانندگان به دستورات و راهنمایی های پلیس، راهداری و دستگاه های خدمات رسان بدون زنجیر چرخ تردد کردند، و قیچی کردن دو تریلی در این محور ترافیک شدیدی ایجاد و بازگشایی این مسیر 7 الی 8 ساعت به طول انجامید.

کرمی بیان کرد: به لطف خداوند و پیگیری و همکاری همکاران راهداری، استاندار کرمانشاه و دستگاه های خدمات رسان توانستیم این محور را بازگشایی کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: 44 راهدار خانه ما در سطح استان در حال حاضر آماده باش صد در صد هستند، تمهیدات لازم اندیشیده شده و ماشین آلات بر حسب نیاز و با توجه به هشدارهای هواشناسی در نقاطی که هواشناسی اعلام بارندگی کم یا حداقل به صورت باران بوده حدودا با 20 درصد قرار داده شده، و 80 درصد را به کمک شهرستان ها و محورهای پر ترافیک و بحرانی و برف گیر فرستادیم.

کرمی تاکید کرد: در حال حاضر به جز حدود 70 روستا که به دلیل حجم بالای برف و نیاز به بلدوزر، که به زودی با ماشین آلات راهداری که در اختیار داریم، مسیر ها را به ترتیب اولویت بازگشایی خواهیم کرد، تمام محورها باز است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار