مدیرکل بهزیستی استان:
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت پنج سرپناه شبانه در سطح استان گفت: در حال حاضر ظرفیت‌ها را افزایش داده و مراکز دیگری را هم در نظر گرفته ایم و با این اقدامات هر کسی که مراجعه کند بی سرپناه نمی‌ماند.
کد خبر: ۱۰۲۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵ 18 January 2022

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، دکتر فرحناز محمدی  با اشاره به وجود پنج سرپناه شبانه در سطح استان، گفت: از این تعداد دو سرپناه شبانه مردانه و زنانه بهزیستی در مرکز استان فعال بوده و دو سرپناه هم در شهرستان‌های اسلام آبادغرب و کنگاور داریم. علاوه بر این‌ها یک سرپناه شبانه هم متعلق به شهرداری است که در مرکز استان فعال است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ظرفیت این مراکز را با حداکثر ظرفیت اسکان حدود ۲۰۰ نفر اعلام کرد.

محمدی با اشاره به افزایش برودت هوا در روز‌های اخیر و استمرار آن طی روز‌های آینده گفت: در همین راستا در این ایام مجوز "کف خوابی" هم برای این مراکز صادر شده که کسی بی سرپناه نماند.

وی افزود: از طرفی مرکز "صیانت" بهزیستی هم برای اسکان معتادان متجاهر طی این مدت آماده باش است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: علاوه بر این‌ها مرکز ماده ۱۶ هم با ظرفیت ۴۵۰ نفر در زمینه اسکان معتادان متجاهر فعال است.

وی خاطرنشان کرد: مراکز اقامتی دیگری هم داریم که در صورت نیاز افراد در آن‌ها اسکان داده می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تنها مشکل این است که افراد باید به سوی این مراکز راهنمایی شوند و برای همین در شبانه روز گذشته اورژانس اجتماعی بهزیستی مدام در سطح شهر‌ها تردد کرده تا اگر کسی بی سرپناه بود را به مراکز منتقل کند.

وی افزود: در مرکز استان، شهرداری کرمانشاه هم بطور جد پای کار بوده و مینی بوس‌هایی در سطح شهر در حال گشت زنی هستند تا کسانی را که نیاز است به مراکز مربوطه منتقل کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار