فرمانده پاسگاه پلیس راه روانسر - پاوه در گفتگو با تابناک:
فرمانده پاسگاه پلیس راه روانسر - پاوه گفت: تردد در محورهای مواصلاتی اورامانات فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است،با توجه به وضعیت جوی ضروری است رانندگان از سفرهای غیر ضروری خصوصا به منطقه اورامانات پرهیز کنند.
کد خبر: ۱۰۲۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶ 17 January 2022

قاسم رضایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از شب گذشته بارش سنگین برف را در کلیه محورهای پاوه_ روانسر شاهد بودیم،که عملیات برفی‌روبی توسط نیرو‌های راهداری در این محور‌ها هم اکنون در جریان است،مسیرهای فرعی و روستایی منطقه اورامانات به طور کلی مسدود می‌باشد.

وی افزود:رانندگان توجه داشته باشند در شرایط کنونی تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

فرمانده پلیس راه پاوه_روانسر تصریح کرد:اطمینان از سالم بودن بخاری، برف پاکن و لاستیک خودرو، پر بودن باک بنزین و روشن کردن چراغ‌های مه شکن خودرو هنگام رانندگی در هوای مه آلود از جمله مواردی است که حتماً باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان نسبت به سرعت و سبقت‌های غیرمجاز و رعایت فاصله طولی مناسب به رانندگان هشدار داد و گفت: توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری خصوصاً به مناطق اورامانات در این شرایط خودداری شود.

 

رضای تاکید کرد: در فصل زمستان اگر قصد تردد در جاده‌های برون شهری به خصوص محور‌های کوهستانی را دارند حتما تجهیزات زمستانی بویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و از عجله و شتاب بی مورد بپرهیزند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار