مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه گفت:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: تکریم همسران و مادران و خانواده شهدا تکریم ارزش ها، ایثار، فداکاری دگرخواهی آسایش و آرامش دیگران است.
کد خبر: ۱۰۲۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸ 16 January 2022

هادی عسگری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین(س) اظهار کرد: به همین مناسبت بنا به فرموده امام خمینی(ره) این روز به نام تکریم مادران و همسران شهدا نام گذاری شده است. حضرت ام البنین(س) الگوی مادران و همسران شهدا هستند، بانوی ولایت مداری که با بصیرت فرزندانش در راه دفاع از اسلام، قرآن و ولایت فدا کرد.

وی افزود: به لطف خدا در عصری زندگی می کنیم که مادران و همسران بسیاری از ایشان الگو گرفته و باعث افتخار ما هستند و همه ما مدیون ایثار و خودگذشتگی این بانوان بزرگوار هستیم.

حجت الاسلام عسگری تاکید کرد: تکریم همسران و مادران و خانواده شهدا تکریم ارزش ها، ایثار، فداکاری دگرخواهی آسایش و آرامش دیگران است، امروز به همین‌ مناسبت و با توجه به شرایط کرونا، در کرمانشاه و شهرستان ها برنامه دیدار همسران و مادران شهدا اجرا شد البته به علت شرایط حاکم بر جامعه این دیدارها به صورت نمادین برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تصریح کرد: بانوان کشورمان باید مادران و همسران شهدا را الگوی خود قرار داده و فرزندانی با بصیرت، ولایت مدار، اثر گذار در جامعه تربیت کرده تا به مردم خدمت کنند و حافظ خون شهدا،استقلال و عزت کشور باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار