مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: انتظار می رود بارش ها علاوه بر نواحی سردسیر تا پایان هفته درمناطق معتدل به تدریج به شکل برف مشاهده گردد.
کد خبر: ۱۰۲۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸ 16 January 2022

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، سامانه بارشی حاکم بر منطقه به تدریج با شارش جریانات سرد شمالی همراه می‌شود همچنان در روز پنج شنبه جو استان را تحت تاثیر قرار داده و به تناوب سبب وزش باد، بارش برف و باران، تشکیل مه و کاهش دید در سطح استان خواهد شد.

وی افزود: بارش‌ها از بعدظهر امروز تا بعدظهر فردا دوشنبه نمود بیشتری خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: انتظار می‌رود بارش‌ها علاوه بر نواحی سردسیر درمناطق معتدل به تدریج به شکل برف مشاهده گردد.

دولتشاهی خاطرنشان کرد: شایان توجه است بارش برف در منطقه اورامانات نسبتا سنگین خواهد بود، این سامانه از روز دوشنبه تا پایان هفته موجب کاهش قابل ملاحظه دمای هوا در بیشتر نقاط استان می‌شود.

وی بیان کرد: هوای استان امروز و امشب ابری و در بعضی ساعات با وزش باد و بارندگی همراه خواهد بود و همچنین از اواخر وقت امروز باتشدید ناپایداری، بارش به تدریج در مناطق مختلف به شکل برف نمود می‌کند.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: دوشنبه هوای استان ابری و در بعضی ساعات وزش باد و بارش برف و باران مشاهده می‌شود و بارش تنها در مناطق گرمسیر به شکل باران خواهد بود، سه شنبه نیمه ابری و در برخی نقاط مه آلود، در بعضی ساعات ابری همراه با وزش باد و احتمال رگبار پراکنده برف و باران پیش بینی می‌شود.

دولتشاهی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا کرمانشاه بین حداقل منفی یک و حداکثر ۹ درجه سانتی گراد در نوسان بوده و در این بازه زمانی سومار با بیشینه دمای ۱۵ درجه سانتی گراد گرمترین و شهرستان سنقر با کمینه دمای منفی۳ درجه سانتی گراد به عنوان سردترین نقاط استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار