مدیر کل امور مالیاتی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت: دستگاه‌های کارتخوان در صورتی که تا پایان دی ماه به سامانه سازمان امور مالیاتی متصل نشوند، مسدود خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۲۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ 15 January 2022

عزیزالله عباسپور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بانک مرکزی مکلف شده دستگاه‌های کارتخوان را در صورتی که تا پایان دی ماه به سامانه سازمان امور مالیاتی وصل و تعیین تکلیف نشوند را مسدود و ارتباطشان با بانک قطع می‌شود، لذا لازم است صاحبان دستگاه‌های پوز هر چه سریعتر نسبت به اتصال دستگاه‌های خود اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه این کار به منظور ارائه اطلاعات و میزان تراکنش‌ها به سازمان امور مالیاتی انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: هدف بررسی میزان فعالیت این دستگاه‌ها و تراکنش‌ها است.

مدیر کل امور مالیاتی استان کرمانشاه در ادامه در خصوص ارسال پیامک به صاحبان منازل جهت ارائه اطلاعات خانه هایشان، خاطر نشان کرد: با مراجعه به سامانه پیامک شده، این افراد مشخص می‌کنند که خانه هایشان خالی است یا مستاجر دارد به این ترتیب اطلاعات لازم در این زمینه در سامانه ثبت و در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار می‌گیرد و درج اطلاعات صحیح، هرگونه اشکال را به حداقل می‌رساند.

وی گفت: اطلاعات لازم در خصوص خانه‌های خالی نیز از سوی سازمان‌های ذیربط به اداره کل امور مالیاتی ارسال و بر اساس قوانین، اخذ مالیات از آن‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار