رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: اراک از نظر مسکن و اماکن تجاری از شهرهای گران کشور است که نیاز است کمیسیون مربوطه در تدوین تعرفه عوارض و بهای خدمات یک نگرش ویژه داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۲۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ 11 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید " وحید میرنظامی" در بیست و چهارمین نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک افزود: کلیات تعرفه عوارض و بهای خدمات سال ۱۴۰۱ شهرداری و سازمان‌های تابعه به تصویب رسیده و جزئیات این مهم پس از بررسی بیشتر و رفع نواقص طی هفته جاری مورد تایید اعضا قرار می گیرد.
وی تاکید کرد: مفاد دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات باید تا ۱۵ بهمن ماه در کمیته تطبیق تصویب و تا ۲۷ بهمن ماه در رسانه‌های جمعی منتشر و به اطلاع عموم مردم رسانده شود.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک اظهار داشت: با تصویب تعرفه عوارض و بهای خدمات امید است رویدادهای خوبی در سال آتی در حوزه عمران، شهرسازی برای شهروندان اتفاق بیافتد و همچنین از طریق سامانه شفاف سازی عیان، مردم باید در جریان امور مدیریت شهری قرار گیرند.
میرنظامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وضعیت ۹ دستگاه اتوبوس که برای انجام تعمیرات به تهران ارسال شده، پس از ارجاع به کمیسیون مربوطه و رفع ایرادات قانونی تعیین تکلیف شود و برای استفاده در اختیار عموم شهروندان قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار