رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: افزایش مبتلایان کرونایی و کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی زنگ خطر را برای موج ششم به صدا درآورده است.
کد خبر: ۱۰۲۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳ 09 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر مهدی قلیچ خانی افزود: با وجود رسیدن به سیر نزولی همچنان رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ضروری است اما ثبات این شرایط نیازمند همکاری همگانی است.
وی یادآورشد: در حال حاضر بخش مراقبت ویژه بیمارستان محلات خالی از بیماران کرونایی است و در بخش داخلی ۲ بیمار مبتلا، بستری و در حال دریافت خدمات درمانی هستند.
وی با اشاره به ارتقا سطح واکسیناسیون شهرستان تا حد استاندارد، تاکید کرد: امید می رود با رعایت حداکثری موازین بهداشتی در کنار دریافت واکسن و اجتناب از عادی انگاری خود و اطرافیان را در برابر سوش جدید ویروس کرونا "اُمیکرون" ایزوله سازیم چرا که تنها راه نجات، رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری است که هزینه بسیار اندکی دارد.
دکتر قلیچ خانی ادامه داد: بسیاری از مردم محلات در مناطق شهری و روستایی دیگر مانند گذشته به مقوله کرونا حساسیت به خرج نمی‌دهند و نسبت به استفاده از ماسک در اماکن عمومی بی‌تفاوت شدند که ادامه این روند به طور حتم در ماه‌های آینده افزایش ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا ویروس را محتمل می‌سازد.
وی از شهروندانی که واکسن کرونا را تزریق نکرده اند خواست هر چه سریع‌تر به مرکز فرهنگسرای اندیشه مراجعه کنند و نیز افرادی که سه ماه از دز دوم آن‌ها گذشته دز سوم را نیز تزریق کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار