فرماندار دالاهو در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان دالاهو گفت: با تزریق ۶۳۵۳۵ دز واکسن، رتبه دوم را از لحاظ میزان تزریق واکسن بین شهرستان های استان کسب کرده ایم.
کد خبر: ۱۰۲۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰ 09 January 2022

کرم محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: تاکنون بیش از ۹۶ درصد از مردم شهرستان دز اول، بیش از ۸۴ درصد دز دوم و بیش از ۲۰ درصد دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی افزود: در مجموع با تزریق ۶۳۵۳۵ دز واکسن کرونا رتبه دوم استان را از لحاظ تعداد تزریق واکسن کسب کرده ایم.

فرماندار شهرستان دالاهو در ادامه گفت: علاوه بر سه پایگاه ثابتی که در شهرستان وجود دارد تیم های سیار نیز در مناطق عشایری و روستایی به درب منازل مراجعه کرده و فرایند تزریق واکسن را برای افراد انجام می دهند.

وی تصریح کرد: با کمک اداره آموزش و پرورش شهرستان دالاهو دانش‌آموزان نیز واکسن کرونا را تزریق کرده اند و این آمار بالای تزریق به دلیل اعتماد مردم و همچنین تلاش های جامعه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و بسیج بوده است.

محمدی در پایان اظهار کرد: از همکاری مردم شریف شهرستان و تلاش و فعالیت جهادگونه همکاران مجموعه بهداشت و درمان و همکاری سایر ادارات عضو کارگروه بهداشت و درمان به ویژه بسیج سپاه، هلال احمر، آموزش و پرورش و نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی که جامعه را ترغیب به تزریق واکسن کردند کمال تقدیر و تشکر را دارم.همچنین انتظار می رود که مردم فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را فراموش نکنند و برای دریافت دز سوم واکسن کرونا نیز همراهی و عنایت لازم را داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار