فرماندار روانسر در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان روانسر گفت: طبق آمار به دست آمده تاکنون ۱۰ درصد هم شهروندان دز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند اما این تعداد کفایت نمی کند و همه باید تزریق را انجام دهند.
کد خبر: ۱۰۲۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲ 08 January 2022

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شهرستان روانسر دارای یک پایگاه شهری برای تزریق واکسیناسیون است. همچنین در روستاها پایگاه های خانه بهداشت برای واکسیناسیون روستاییان وجود دارد.

وی افزود: طبق فراخوان انجام شده افراد واجد شرایط می توانند درخواست واکسیناسیون در منازل داشته باشند و از طریق شبکه بهداشت مراجعه به منازل برای تزریق واکسن کرونا انجام می شود.


فرماندار روانسر در خصوص آمار واکسیناسیون تصریح کرد: همکاری خوبی از سوی مردم برای تزریق دز اول و دوم واکسن کرونا داشتیم و میانگین برای ۹۵ درصد دز اول و دوم تزریق شده است.

وی خاطر نشان کرد: طی جلسه ای با حضور امامان جمعه اعلام شد که با توجه به بحث سویه جدید امیکرون تزریق دز سوم یک ضرروت است و پس از اطلاع رسانی موضوع شاهد استقبال خوبی از سوی مردم هستیم.

مصطفی زاده بیان کرد: طبق آمار به دست آمده تاکنون ۱۰ درصد هم شهروندان دز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند اما این تعداد کفایت نمی کند و همه باید تزریق را انجام دهند.

 

وی ادامه داد: بازگشایی مدارس با توجه به رنگ بندی اعلام شده به صورت حضوری انجام شده است و نظارت لازم بر رعایت پروتکل های بهداشتی از طریق کمیته نظارت شبکه بهداشت به صورت روزانه انجام می شود و دانش آموزان نیز استقبال خوبی از واکسیناسیون و حضور در مدارس کرده اند.


فرماندار روانسر در خصوص سویه امیکرون گفت: بحث امیکرون یک هشدار برای استان و شهرستان ها است و نیازمند برنامه ریزی مناسب برای با مقابله با این بیماری هستیم و تاکنون کمیسیون های لازم برای مقابله با این بیماری در استان تشکیل شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار