مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ثلاث باباجانی گفت: برای اجرای سه پروژه بهسازی جاده‌های این شهرستان بیش از ۷۶ میلیارد ریال اعتبار از ابتدای سال جاری تاکنون هزینه شده است.
کد خبر: ۱۰۲۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹ 08 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «حسن سهرابی» در روز شنبه افزود: در سال جاری هشت کیلومتر از محور تازه‌آباد به شیخ صله با هزینه‌ای بیش از ۶۰ میلیارد روکش آسفالت شده که این اعتبار با پیگیری نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان و مساعدت مدیرکل راهداری استان جذب شده است.

وی با بیان اینکه ۲ میلیارد و ٨۶۰ میلیون ریال در سال جاری برای بهسازی بخشی از این محور ارتباطی تصویب شده است، ادامه داد: در سال گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای لکه گیری این محور هزینه شده است.

محور تازه آباد به شیخ صله از محورهای ترانزیتی استان کرمانشاه است و روزانه شاهد تردد بیش از ۲۰۰ کامیون و تریلر در این محور به سمت بازارچه مرزی شیخ صله هستیم.

بازارچه مرزی شیخ صله در سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را آغاز کرد و از بازارچه‌های رسمی کشور است که در فاصله ۴۵ کیلومتری شهر تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی و در جوار روستایی به همین نام قرار دارد.

مدیر راهداری و حمل و نقل جادهای شهرستان ثلاث باباجانی اضافه کرد: امسال برای تامین و آسفالت لکه گیری شیخ صله به قالیچه ۹ میلیارد ریال و برای اصلاح و تغییر مسیر پیچ حادثه خیز دره شهدا، هفت میلیارد ریال هزینه شده است.

سهرابی اظهار داشت: از عمر آسفالت و روکش راه های شهرستان ثلاث باباجانی بیش از ۲۰ سال می گذرد و برای بهسازی این مسیرها ، به اعتبارات بسیار کلانی نیاز داریم.

ثلاث باباجانی ۶۳۴ کیلومتر راه ارتباطی دارد.

این شهرستان حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار