معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، توزیع ۳٠ هزار بسته معیشتی در استان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۲۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹ 06 January 2022

سعيد بهشتی راد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شهادت حضرت زهرا( س) و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بهانه ای برای رزمایش کمک مومنانه بود که طی این رزمایش تعداد ۳۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع خواهد شد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان سال گذشته فرمان کمک مومنانه دادند و از همان زمان سپاه، بسیج و تمامی نهادهای انقلابی شروع به جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه كردند.


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) تصریح کرد: به علت جامع بودن فرمان ولی فقیه، تصمیم بر این است که رزمایش ادامه داشته باشد و به نهضت کمک مومنانه تبدیل شود.


وی خاطر نشان کرد: خدا را شاکریم که در تمامی مناسبت هایی که در انقلاب اسلامی رخ می دهد کمک مومنانه انجام می شود و به لطف خدا روزی می رسد که این توفیق نصیب دولت جمهوری اسلامی و نهادهای انقلابی ازجمله بسیج و سپاه می شود که کارهای انقلابی و جهادی بسیاری انجام شود تا تمامی محرومیت ها برداشته شود و در کل ایران اسلامی هیچ نیازمندی وجود نداشته باشد و تا زمانی که این محرومیت ها وجود داشته باشد با تمام توان و قوا برای یاری رساندن در خدمت مردم هستیم.

بهشتی راد در خصوص برنامه تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای گمنام گفت: صبح امروز پیکر شهدا با حضور مردم در مسجد جامع تشییع شد و پس از آن ساعت ۱۴:۳٠ مراسم خاکسپاری در محوطه شهرداری کرمانشاه انجام شود.

وی ادامه داد: روز شنبه نیز مراسم خاکسپاری یکی دیگر از شهیدان والا مقام توسط برادران ارتشی در تیپ ۲۸۱ بیستون صورت می گیرد و امید است بتوانیم ادامه دهنده راه حاج قاسم سلیمانی و پیرو واقعی اهل بیت باشیم و در این مسیر با تمام قوا در میدان حضور پیدا کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار