مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه از اخذ مجوز راه‌اندازی واحد تولید ظروف یکبار مصرف در کرمانشاه با سرمایه‌گذاری عراقی‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳ 04 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا فرید خلیلی با بیان اینکه مجوزهای سرمایه‌گذاری خارجی برای این پروژه اخذ شده، افزود: امیدواریم به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی طرح تولید ظروف یکبار مصرف باشیم.

وی زمان مورد نیاز برای راه‌اندازی این واحد را براساس اعلام سرمایه گذار حدود شش ماه اعلام کرد و ادامه داد: کار ثبت سفارش ماشین آلات نیز انجام شده است.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذرای استان کرمانشاه سرمایه‌گذاری این طرح را نیز سه میلیون یورو اعلام کرد و خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار این طرح از سلیمانیه عراق است.

خلیلی با بیان اینکه محل اجرای این پروژه نیز شهرک صنعتی زاگرس است، ادامه داد: در فاز اول این پروژه برای 15 نفر به صورت مستقیم و برای حدود چهار برابر این تعداد به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی خواهد داشت.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه اظهار کرد: آنطور که سرمایه‌گذار اعلام کرده بنا دارد فازهای توسعه‌ای مجموعه تولید ظروف یکبار مصرف را هم در کرمانشاه اجرا کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار