فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند قاچاق اسلحه در شهرستان پاوه و کشف ۶۹ قبضه اسلحه، ۷۵۰ عدد فشنگ و ۱۲۷ تیغه خشاب خبر داد و گفت: هفت عضو این باند با تلاش ماموران دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۲۰۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ 04 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، سردار علی اکبر جاویدان روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس از ورود یک محموله قاچاق سلاح و مهمات از کشورهای همسایه به شهرستان پاوه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پاوه و امنیت عمومی استان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر تردد ۲ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان سلاح و مهمات شده در محور "نوسود به روستای کومه دره شده و در عملیاتی مشترک آنها را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: در بازرسی‌های انجام شده از خودروهای توقیفی، ۶۹ قبضه اسلحه شامل ۶۵ قبضه کلت کمری و چهار قبضه کلاشینکف کشف و ضبط شد.

سردار جاویدان با باین اینکه کشف ۷۵۰ عدد فشنگ جنگی و ۱۲۷ تیغه خشاب از دیگر اقدامات ماموران پلیس در انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات بود، تاکید کرد: اعضای دستگیر شده این باند،  پس از تشکیل پرونده برای صدور سیر مراحل قانونی و صدور حکم تحویل مراجع مراجع قضایی شدند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در ادامه امنیت مردم و جامعه را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: هرکسی بخواهد به هر نحوی از این خطوط عبور کند با واکنش قاطعانه ماموران انتظامی روبرو خواهد شد.

سردار جاویدان اضافه کرد: برخورد قاطعانه با قاچاقچیان سلاح و مهمات که اقدام آن ها باعث ایجاد ناامنی در جامعه می شود همواره در اولویت های کار پلیس قرار داشته و با همکاری دستگاه قضائی برخوردهای مناسب با آنها صورت می گیرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار