استاندار یزد عصر یکشنبه در جمع گروهی از معلمان خرید خدمت آموزشی که در مقابل استانداری گردهم آمده بودند، حضور یافت و خطاب به آنها گفت: مسایل و دغدغه استانی شما معلمان را با جدیت و فوریت پیگیری می کنیم و مصمم به رفع آن هستیم.
کد خبر: ۱۰۲۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴ 03 January 2022

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی در این تجمع که حدود یکصد نفر از فرهنگیان خرید خدمات آموزشی استان حضور داشتند، بعد از شنیدن دغدغه آنها افزود: مشکل کشوری را پیگیری و نتایج را به اطلاع همشهریان می‌رسانم.

معلمان خرید خدمات آموزشی یزد از دیروز(شنبه ) با تعطیلی کلاس‌های درس اعتراض خود را نسبت به بخشنامه‌ای که بیمه آنها را به ۲۱ روز و حقوقشان به کمتر از نصف دریافتی سال گذشته تقلیل می‌دهد اعلام کردند.

این معلمان امروز با همراهی تعدادی از والدین و دانش‌آموزان کلاس های درس خود را تعطیل و در مقابل استانداری تجمع کردند و خواستار پیگیری و حل مشکلات خود شدند.

بیش از هشت سال است که ۸۰۰ معلم جوان در قالب طرح خرید خدمات آموزشی در مدرسه های دولتی استان یزد مشغول تدریس هستند و با اعتراض و پیگیری‌های فراوان مشکل این گروه از معلمان هنوز رفع نشده است.

استان یزد ۱۵ هزار فرهنگی بازنشسته و حدود ۱۶ هزار فرهنگی شاغل دارد و تعداد دانش‌آموزان در سال تحصیلی جاری ۲۸۵ هزار نفر اعلام شد که در ۲ هزار و ۱۰۰ واحد آموزشی در حال تحصیل بودند.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار