رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همدلی در جبهه مقاومت را به اوج خود رساند.
کد خبر: ۱۰۱۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 02 January 2022

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک هدیه الهی برای انقلاب اسلامی بود و به عنوان نجات دهنده امت اسلامی در بدترین دوران ذلت بشری که تمام دنیای استکبار و صهیونیست برای مقابله و زورگویی با جبهه مقاومت و همچنین نابودی اسلام هم پیمان شدند به داد اسلام رسید.

وی افزود: در عصر آیت الله خامنه ای جبهه مقاومت با تدبیر، خردمندی، شجاعت و دلیری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای همیشه در تاریخ به یادگار ماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت بی بدیل در تاریخ انقلاب اسلامی و دنیای کنونی است.

وی خاطرنشان کرد: آن شهید با شرایطی که هیچ کسی فکرش را نمی کرد در این دوران با تمام توان در مقابل تمامیت کفر و جبهه ناحق ایستادگی کرد و داعشیان را بهم ریخت و به لطف خدا سربلند از این نبرد نابرابر بیرون آمد.

سروری بیان کرد: پیروزی های بسیار ارزشمند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شخصیت بی بدیل ایشان همه را به سمت خود جلب می کرد و خوش به سعادت افرادی که به طور دائم در کنارشان حضور داشتند.

وی ادامه داد: ایشان به عنوان یک مکتب ظهور کردند و این مکتب ابعاد بسیار گسترده ای دارد و حماسه ای ماندگار است که لازم است از این شخصیت الگوبرداری کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه متذکر شد: شخصیت حاج قاسم سلیمانی آبرویی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و محور مقاومت است و باید همه را برای تببین زندگی سراسر حماسی، معنوی و اخلاقی حاج قاسم سلیمانی بسیج کنیم.

وی گفت: لازم به ذکر است که هنوز به ابعاد زندگی حاج قاسم سلیمانی پی نبردیم و هنوز ابتدای راه هستیم و شاید خیلی زمان ببرد تا آیندگان به آن پی ببرند و ایشان را بشناسند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار