همزمان با سراسر کشور؛
مراسم گرامیداشت روز ۹ دی همزمان با سراسر کشورباشعارمحوری«یوم‌الله ۹دی، تجلی اراده ملی و رمز عبور ازفتنه است»در صالح آباد برگزارشد.
کد خبر: ۱۰۱۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ 31 December 2021

به گزارش خبرنگارتابناک رضوی ازصالح آبادمراسم گرامیداشت حماسه نهم دی روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت همزمان باسراسرکشور باحضور اقشار مختلف مردم صالح آبادوبسیجیان همیشه درصحنه درسالن ورزشی شهیدکریمی برگزار شد.

مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار صالح آباد،باحضورشان،حماسه ۹ دی را که به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام‌گذاری شده است،گرامی داشتند.

در این مراسم قشرهای مختلف مردم از ساعت ۹:۰۰صبح درمحل اجتماع حضور یافتند و یک بار دیگر عزم و اراده خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

شهروندان با در دست داشتن پلاکاردهایی که شعارهای وحدت آفرین بر آن نوشته شده است بر وحدت داخلی کشور حول اصل ولایت فقیه تاکیدکردند و شعارهای مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل ومرگ بر منافق فتنه‌گر سردادند.

مردم در این مراسم بار دیگر با اعلام برائت از ساختارشکنان جامعه،پاسخی قاطع به عناصر فتنه‌گری دادند که به بهانه تقلب در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران،مسیر بیراهه را در پیش‌گرفته بودند.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ساجدیان امام جمعه شهرستان،دکلمه خوانی توسط دانش آموزان وخواندن قعطنامه ازجمله برنامه های اجراشده دراین مراسم بود.

گفتنی است:مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی هرساله در روز ۹ دی برای زنده نگهداشتن یادوخاطره حرکت حماسه گونه مردم ایران درسال  ۸۸ در پی هتک حرمت آشوبگران به عاشورا برگزار می‌شود.

فتح الله برومندزاده صالح آباد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار