فرماندار ثلاث باباجانی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی از برگزاری باشکوه مراسم سالروز ٩ دی ماه با حضور اقشار مختلف مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۹۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴ 30 December 2021

یداله شکری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: امروز ٩ دی ماه روز اتحاد ملت با اسلام، ولایت و رهبری برای خنثی سازی توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: امت اسلامی در چنین روزی به تبع فرمان خداوند و پیامبر و عوامل امر بوده و با هوشیاری و شناخت، دسیسه های دشمنان انقلاب را خنثی کردند و نقطه عطفی در تاریخ هوشیاری و بیداری ملت و امت اسلامی ایران است.

وی در ادامه به ایام شهادت سردار بزرگ اسلام، حاج قاسم سلیمانی اشاره ای داشت و گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از اسوه های ایثار و شهادت و خدمت در بلاد اسلامی و نماد انسانیت و مقاومت در دنیا برای پیاده کردن اسلام و آرمان های دینی بودند.

شکری اضافه کرد: هر چند شهادت ایشان برای امت اسلامی تلخ بود اما امروز اذعان داریم او با شهادتش دنیای اسلام و مستکبران را بیدار کرد.

وی تاکید کرد: امروز برنامه ٩ دی با حضور اقشار مختلف مردم، بسیجیان و ائمه جمعه و جماعات همچنین ماموستاها در حال برگزاری است، مردم میزبان این مراسم بوده و حضوری پرشور با رعایت پروتکل های بهداشتی دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار