شکستگی خط انتقال آب شرب جوانرود، مدارس شهر جوانرود و ۳۳ روستای شهرستاهای جوانرود و روانسر را در روز چهارشنبه تعطیل کرد.
کد خبر: ۱۰۱۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ 29 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،  آموزش و پرورش شهرستان جوانرود در اطلاعیه اعلام کرد: بنا بر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان جوانرود و با توجه به قطعی آب، امروز چهارشنبه تمام مدارس ابتدایی سطح شهر و روستاهای­ بیاشوش،صفی آباد سررود علیا و سفلی، کلی، ترکه­پان، علی ­آبادکهن، ساروخان، محمودآباد، خوش مکان، ترکه، کانی گل سفلی و علیا، خانم آباد، عزیزآباد، علی آبادساسل، نوروزآباد، کوری، یاری، ده سرخ، گلی و گلباغی در ۲ نوبت صبح و ظهر تعطیل است.

اداره آموزش و پرورش شهرستان روانسر نیز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: مدارس روستاهای گراب سفلی، گراب علیا، فیروزه، سرابیان، مامنان سفلی، مامنان علیا، کانی خیران، بناوچ، بدرآباد، بنچله، علی آباد در تمام مقاطع تحصیلی، در ۲ نوبت صبح و ظهر تعطیل است.

هوشیاری کامل از سالم بودن آب مخازن ذخیره خانگی

شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود نیز در اطلاعیه اعلام کرد: توجه به شکستگی اخیر خط لوله انتقال آب و قطعی آب در سطح شهرستان، ضرورت دارد با حساسیت و هوشیاری کامل از سالم بودن آب مخازن ذخیره خانگی اطمینان حاصل نمایند و سپس از آن استفاده  شود.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: در صورتی که آب مخازن دارای طعم و بوی نامطبوع باشد به هیچ وجه از آن جهت شرب استفاده ننمایید و از آب بطری شده و یا تانکر های آبرسانی سیار اداره آب و فاضلاب شهرستان جهت شرب استفاده گردد.

آغاز آبرسانی سیار به روستای های روانسر

فرماندار روانسر روانسر نیز از آغاز آبرسانی سیار به ۱۱ روستای این شهرستان خبر داد و گفت: در پی شکستگی خط انتقال آب شرب شهر جوانرود، ۱۱ روستای این شهرستان نیز دچار قطعی آب شده که با هماهنگی های صورت گرفته با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، از ظهر امروز آبرسانی سیار به این روستا آغاز می شود.

«سعدی مصطفی زاده» تصریح کرد: تا برطرف شدن کامل مشکل، آبرسانی به روستاهای شهرستان ادامه دارد.

آب شرب شهر جوانرود و ۲۲ روستای این شهرستان و ۱۱ روستای شهرستان روانسر از چند حلقه چاه در محدوده روستای «بله زین» روانسر تامین می شود و از روز دوشنبه هفته جاری دچار شکستگی شده و پس از چند مورد تعمیرات هنوز رفع شکستگی ها انجام نشده است

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار