فرماندار روانسر در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان روانسر گفت: پروژه پتروشیمی روانسر که در آستانه کلنگ زنی است، منشأ تحول و اشتغال در شهرستان خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۱۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴ 23 December 2021

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شهرستان روانسر مستعد توسعه گردشگری بوده و ظرفیت‌های لازم را در این راستا دارد، در خصوص ثبت جهانی اورامانات نیز با توجه به اینکه روانسر دروازه اورامانات است، بیشترین تاثیرگذاری را در ثبت جهانی آن خواهد داشت.

وی افزود: جلسات لازم را در خصوص استقبال از تولیدات مهم و جهانی در راستای ثبت جهانی اورامانات برگزار کردیم.

فرماندار روانسر خاطر نشان کرد: روستا‌های هدف گردشگری هم در شهرستان تعیین شده و سعی ما بر این بوده که زیرساخت‌ها را به سمت روستا‌های هدف گردشگری سوق دهیم، روستای قوری قلعه از آن جمله است و امکانات و زیر ساخت‌های لازم در آن را محیا کردیم.

وی شریان اصلی توسعه را توجه به راه‌ها به ویژه منطقه اورامانات دانست و گفت: توجه ویژه به حوزه راه‌ها می‌تواند در توسعه گردشگری مهم باشد و در این حوزه به اعتبارت مناسبی با تلاش استاندار و مجموعه راهداری استان دست یافتیم.

وی گفت: نکته حائز اهمیت دیگر "پتروشیمی روانسر" است که منشا تحول و اشتغال در شهرستان می‌شود و قرار است در این راستا ۴۵٠٠ میلیارد تومان سرمایه گذاری شود، همچنین در نسخه توسعه شهری استان هم ذکر شده که بحث پتروشیمی در قالب الزامات نفت و پتروشیمی در توسعه استان است.

مصطفی زاده تاکید کرد: در شهرستان بحث زمین این پروژه مطرح شده که مشکل را حل کردیم و مجوز‌های لازم صادر و کلنگ زنی آن به زودی انجام می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار