مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از تامین نفت سفید برای ۴۶ هزار خانوار کرمانشاهی خبر داد و گفت: دریافت نفت سفید با کارت بانکی کمکی به جلوگیری از عرضه خارج از شبکه خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۱۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲ 22 December 2021
فریدون یاسمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر ۴۶ هزار خانوار در استان فاقد گازکشی هستند که نفت سفید به آن ها تعلق می گیرد.

وی افزود: نفت سفید بین تمامی خانوار ها (فاقد گاز) حتی افرادی که در مرز و مکان های صعب العبور هستند نیز توزیع می شود و سهمیه مورد نیازشان در طول سال بر اساس کارت بانکی که معرفی کردند، شارژ می شود و فروشندگی از طریق نفت کش های جاده پیما در آن مناطق صورت می گیرد.

 مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه تصریح کرد: نفت سفید پس از تحویل به فروشندگی نفت سفید، از طریق دستگاه پز با اپلیکیشن خاص قابل تهیه است.

وی خاطر نشان کرد: تا کنون یک هزار و ۸٠٠ لیتر سهمیه نفت سفید به هر خانوار فاقد گاز طبیعی تعلق گرفته که بیش از یک هزار و ۲٠٠ لیتر دریافت کردند و باقیمانده آن طی چند ماه دریافت می شود، لازم به ذکر است که مقدار مذکور، میانگین سهمیه نفت سفید است و سهمیه دریافتی به تعداد افراد خانوار بستگی دارد.

یاسمی بیان کرد: تعداد  خانواری که فاقد گاز طبیعی هستند از ابتدا شناسایی و به آن ها سوخت تعلق می گیرد، خانوارهایی که به تازگی مزدوج شدند و فاقد گاز طبیعی هستند نیز باید برای دریافت سهمیه خود مراجعه کنند.

وی با اشاره به کاهش مصرف نفت سفید در سال جاری نسبت به سال گذشته، یادآور شد: گاز مایع نیز برای خانوار های فاقد گاز طبیعی در نظر گرفته شده و بر اساس کارت بانکی است، خواهشمندیم حتما تهیه گاز مایع با استفاده از کارت "گاز مایع" صورت گیرد، تا از دریافت پول اضافه و عرضه خارج از شبکه و قاچاق آن جلوگیری شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار