مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: نخستین مرحله بسته حمایتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه روز گذشته به مناسبت شب یلدا به حساب متصل به هنرکارت اعضای صندوق اعتباری هنر واریز شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵ 22 December 2021

«مجید جوادیان زاده» در این مورد گفت: مبلغ این واریزی برای هنرمندان دارای نشان درجه یک عضو صندوق ۳ میلیون تومان و برای سایر اعضا یک میلیون است که به حساب متصل به هنرکارت اعضا واریز شد.

وی ادامه داد: براین اساس، تمامی اعضای تایید شده صندوق اعتباری هنر که دارای حساب هنرکارت هستند مشمول دریافت این کمک هزینه( به مناسبت شب یلدا) هستند.

این مسئول گفت: همچنین متقاضیان جدید که از دی سال ۱۳۹۹ تا ۱۵ دی ۱۴۰۰ نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام در سایت صندوق اقدام و پس از بررسی مدارک کد عضویت دریافت کنند نیز از بسته حمایتی برخوردار خواهند شد.

جوادیان زاده اضافه کرد: اعضای جدید پس از دریافت کد عضویت تا ۳۰ دی ۱۴۰۰ فرصت دارند در سامانه هنرکارت ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: صندوق اعتباری هنر در ایام همه گیری کرونا حمایت از اعضای تحت پوشش را اولویت نخست قرار داد و براین اساس با ارائه تسهیلات و ارائه بسته‌های حمایتی تلاش نمود اندکی از خسارت های وارده به حوزه فرهنگ و هنر را جبران کند.

وی همچنین تصریح کرد: بسته حمایتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در دو بخش بلاعوض و تسهیلات تعریف شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: در بخش بلاعوض شامل پرداخت و واریز یک میلیون تومان به مناسبت شب یلدا، یک ونیم میلیون به عنوان عیدی و یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در اردیبهشت سال آتی اجرایی خواهد شد.

وی گفت:همچنین بسته حمایتی هنرمندان دارای نشان درجه یک در اولین مرحله به مبلغ ۳ میلیون تومان است که امروز به حساب هنرکارت این عزیزان واریز شد. همچنین مبلغ پنج میلیون تومان به عنوان عیدی و به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)، چهار میلیون تومان به این عزیزان تقدیم خواهد شد.

جوادیان زاده تصریح کرد:بخش دوم بسته حمایتی به تسهیلات بدون بهره در طرح‌های مختلف «یادمان»، «شمیم» و «جوانه» اختصاص دارد.

وی گفت:در طرح یادمان تسهیلات ضروری و معیشتی (بدون بهره با کارمزد ۲ درصد) به اعضای واجد شرایط به میزان ۸ تا ۱۵ میلیون تومان با دو سفته بانکی پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، جوادیان زاده در پایان اعلام کرد: در طرح شمیم و جوانه پرداخت ۳۰ میلیون وام(بدون بهره با کارمزد ۲ درصد) همراه با ۵ میلیون بلاعوض به اعضایی که از مهر سالجاری تا پایان اسفند ۱۴۰۱ ازدواج کنند یا صاحب فرزند شوند اعطا خواهد شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هنرکارت ، واریز ، هنرمندان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار