مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: مراکز کانون در سراسر شهر‌های استان به صورت حضوری پذیرای کودکان و نوجوانان هستند.
کد خبر: ۱۰۱۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸ 22 December 2021

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: کانون دارای ٣٩ مرکز فرهنگی و هنری است، ١۴ مرکز در شهر کرمانشاه فعال و در سایر شهر‌ها نیز مراکز دایر می‌باشد، در صحنه ٢ مرکز و در اسلام آباد غرب ٣ مرکز مشغول به خدمت رسانی هستند.

وی با اشاره به بازدید‌های اخیری که از مراکز روانسر و جوانرود به عمل آمد، افزود: خوشبختانه در این مراکز فعالیت‌ها با جدیت در حال انجام است و مراکز کانون در سراسر استان کرمانشاه پذیرای کودکان و نوجوانان به صورت حضوری هستند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه عمده فعالیت‌های کانون در دوران شیوع بیماری کرونا، مجازی بود، خاطر نشان کرد: در این ایام سامانه‌ای طراحی شد که کودکان و نوجوانان با عضویت در آن امکان شرکت در کلاس‌های مختلف را یافتند.

فتاحی ادامه داد: در این دوره انجمن‌های ادبی، دیدارها، نشست ها، کلاس‌های مختلف نقاشی، هنری، ادبی و فرهنگی نیز در این فضا برگزار شد و سعی کردیم ارتباط اعضا با کانون حفظ شود.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون، اشاره‌ای داشت و گفت: این جشنواره از ۲۵ آذر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون آغاز شد.

فتاحی تاکید کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره عصر روز گذشته برگزار و دو قصه گوی کرمانشاهی به عنوان برگزیده در بخش ملی "زنان و مردان" و "دختران و پسران" انتخاب شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار