تابناک-معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از اجرای رزمایش بصیر ۱۴۰۰ در استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ 21 December 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان ،  سرهنگ موسی عرب ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: از فردا به مدت 20 روز در دی‌ماه اجرای مشترک رزمایش بصیر در نیروهای مسلح و در فضای مجازی با رویکرد شناختی با موضوع شناساندن مکتب سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و ترویج و تعمیق گفتمان مقاومت اجرا می‌شود.

وی افزود: استان هرمزگان سال گذشته در رزمایش بصیر توانست نمره عالی را در برگزاری این رزمایش کسب کند و نیروی انتظامی نیز در سطح نیروهای مسلح موفق شد رتبه اول کشوری را با 20 امتیاز اختلاف از رتبه دوم کسب کند.

عرب بیان کرد: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی بالغ بر 3 میلیون و 800 هزار زیر گروه برای اجرای رزمایش بصیر 1400 ایجاد کرده است و هم اکنون در تلاش هستیم‌ گروه‌های محلات و اصناف نیز به این مجموعه اضافه شود.

وی ادامه داد: تشکیل ارتش سایبری برای تعمیق و ترویج مکتب مقاومت در کشور و بین اقشار و سنین مختلف و معرفی بیشتر مکتب سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در دستور کار معاونت اجتماعی نیروی انتظامی است.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: امروزه دشمن برای کمرنگ کردن و از بین بردن آثار خدمات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ مقاومت با استفاده از سیستم‌های جنگ نرم تمام تلاش خود را به کار گرفته است و از این رو نیاز تقابل با این هجمه‌ها همه ظرفیت‌ها در استان و کشور پای کار بیاید.

وی خاطرنشان کرد: امروزه به این باور رسیده‌ایم که قدرت فضای مجازی از بمب اتم نیز بیشتر است چنانچه یک خبر می‌تواند آرامش جامعه را سلب کند و همان خبر می‌تواند به شکلی دیگر آرامش را به جامعه برگرداند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار