مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار شب یلدا تا پایان آذر ماه در کلیه شهرستان‌های استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ 19 December 2021

نظارت بر بازار شب یلدا با قوت ادامه دارد

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های شورای تحول سازمان تعزیرات حکومتی اجرای طرح گشت ویژه شب یلدا در تمامی استان‌ها از ٢٠ آذر ماه آغاز شده است.

وی افزود: در استان کرمانشاه نیز نظارت بر بازار شب یلدا با برنامه ریزی‌ها و تشکیل گشت‌های مشترک در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با همکاری دستگاه‌های نظارتی اتاق اصناف و همچنین بازرسان صنعت، معدن، تجارت و سایر دستگاه‌های نظارتی انجام می‌شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در ادامه خاطر نشان کرد: تعدادی پرونده هم در این راستا تشکیل شده و دستورالعمل‌های لازم در این خصوص به کلیه شهرستان‌های تابعه اعلام شده است، به همین منظور شهرستان‌ها خبر‌های اجرایی را ارسال و پرونده‌های تشکیل شده نیز در سیستم اداره کل در سطح استان ثبت می‌شود.

شاهی در ادامه یادآور شد: در این ایام روزانه ١۵ الی ١۶ پرونده و تا کنون جمعا ١٠٠ الی ١۵٠ پرونده تشکیل دادیم.

وی برخورد با متخلفان را بر اساس قانون اعلام کرد و گفت: تعزیرات حکومتی یک دستگاه رسیدگی کننده و اجرای احکام بر اساس قانون است، همچنین در این ایام نظارت بر خبازی‌ها به منظور جلوگیری از کم فروشی و گران فروشی در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار