مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: کمبود اعتبارات سبب می‌شود از فعالیت‌های پیمانی صرف نظر و با حداقل امکانات فعالیت‌های امانی را به انجام برسانیم.
کد خبر: ۱۰۱۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲ 17 December 2021

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن تبریک هفته حمل و نقل و راهداری، اظهار کرد: عمده مشکلات حوزه حمل و نقل مربوط به کمبود بار و همراه نبودن بازار است، از آنجا که بخش حمل و نقل تاثیرگذار و تاثیر پذیر است، کمبود امکانات و مایحتاج اولیه آن قطعا تاثیراتی بر بازار خواهد داشت.

وی افزود: معمولا نرخ‌های حمل بر اساس قراردادها، سالانه است، اما بازار با شرایط شناور خود با ما همراه نیست و تنوع قیمت‌ها در آن تاثیرات منفی بر این بخش خواهد گذاشت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به نبود تسهیلات کم بهره و ارزان برای نوسازی ناوگان خاطر نشان کرد: متاسفانه این بخش از کمبود تسهیلات بانکی لطمه می‌بیند و سبب می‌شود عمر مفید ناوگان حمل و نقل بالا برود.

وی با بیان اینکه متاسفانه حمایت‌های کافی از رانندگان صورت نمی‌گیرد، تصریح کرد: در بخش راهداری نیز به دلیل کمبود اعتبارات از فعالیت‌های پیمانی صرف نظر و با تجهیزات و امکانات حداقلی، توان نیرو‌های راهداری به منظور پوشش کمبودها، فعالیت‌های امانی را به انجام می‌رسانیم.

کرمی در پایان با اشاره به استقرار ۴۴ رادارخانه ثابت و سیار در نقاط حساس و برفگیر استان تصریح کرد: برخی از همکاران فعال در این بخش ممکن است هفته‌ها در شهر حضور پیدا نکنند و از حداقل امکانات بهره‌مند باشند، در همین راستا انتظار عوامل راهداری از مردم عمل به فرامین پلیس راهور به منظور رفت و آمد بدون حادثه و آسان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار