جانشين فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از کشف یک فقره قتل از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی و دستگیری قاتلان پس از دو ماه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ 15 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سرهنگ " مهدي مهدويان" افزود : در پي وقوع یک فقره مرگ مشکوک مردي ۳۵ ساله در هشتم مهرماه سال جاری، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان زرندیه قرار گرفت.
وی یادآورشد: مأموران پس از انجام تحقیقات گسترده، بهره گیری از سامانه های هوشمند و جمع آوری مستندات قانونی در ۲ ماه گذشته، در نهایت همسر مقتول را به عنوان مظنون اصلی دستگیر کردند.
جانشين فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه افزود: متهم پس از مواجهه با شواهد و مدارک قانونی پلیس، سرانجام به قتل شوهرش با مشارکت مردی دیگر اعتراف کرد.
مهدويان اضافه کرد: در بازجویی ها فنی کارآگاهان، همسر مقتول این گونه بیان داشت که با شوهرش اختلاف خانوادگی و مشاجره های فراوان داشته است تا این که در روز وقوع حادثه، با طرح نقشه قبلی وي را به قتل رسانده اند.
این مقام انتظامی با تأکید بر بهره گیری افراد، از مشاوران با تجربه خانواده، در هنگام وقوع هرگونه اختلاف، به منظور حل منطقی مشکلات خانوادگی افزود: متهمان دستگیر شده دراین عملیات، پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و سرانجام با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار