فرماندار ثلاث باباجانی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: ٩۴ درصد دانش آموزان در شهرستان ثلاث باباجانی در مقابل بیماری کرونا واکسینه شدند.
کد خبر: ۱۰۱۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷ 14 December 2021

یداله شکری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شهرستان ثلاث باباجانی از نظر رنگبندی در وضعیت آبی قرار دارد و تزریق نوبت اول واکسن در شهرستان ٨٩ درصد، تزریق نوبت دوم ٧٠ درصد و دانش آموزان ١٢ تا ١٨ سال ٩۴ درصد بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون در شهرستان مراجعی برای تزریق دوز سوم واکسن نداشتیم، افزود: با وجود اینکه اقناع سازی لازم از سوی ائمه جمعه، جماعات و بزرگان منطقه انجام شده و مردم را به منظور جلوگیری از انتشار بیماری کرونا به واکسیناسیون تشویق کردند، استقبالی از تزریق دوز سوم واکسن کرونا نشده است.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی با تاکید بر مشارکت نیرو‌های بسیج و هلال احمر در انجام فرایند واکسیناسیون، خاطر نشان کرد: فرمانداری نیز اقدامات لازم جهت ترغیب مردم به واکسیناسیون را در فضای مجازی انجام داده است.

وی گفت: در شهرستان حدود ۴ مرکز و در هر یک از بخش‌ها و شهر‌های ثلاث باباجانی یک مرکز مستقل انجام واکسیناسیون وجود دارد، پایگاه‌های سیار نیز به منازل در روستا‌ها مراجعه کرده و افراد را واکسینه می‌کنند.

شکری تاکید کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون ١۴ نفر فوتی در شهرستان ثلاث باباجانی داشته و درمیان دانش آموزان نیز خوشبختانه موردی از ابتلا به کرونا گزارش نشده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار