مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از برگزاری جشن دو هزار نفری کودکان در یکی از اماکن ورزشی شهر کرمانشاه به مناسبت هفته ملی کودک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 27 September 2015
به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، رضا موزونی در جلسه شورای فرهنگی این اداره کل به تشریح برنامه های هفته ملی کودک پرداخت و با بیان اینکه برنامه های مختلف و پر نشاطی برای این ایام تدارک و پیش بینی شده، افزود: با پیشنهادهای خوبی که در جلسات متناوب فرهنگی در ستاد کانون استان ارایه و مورد تصویب قرار گرفته، پیش بینی ما این است که روزهایی سرشار از شور ونشاط برای کودکان رقم خواهد خورد.
 
موزونی با اشاره به هماهنگی انجام شده با ادارات و سازمان های مرتبط با هفته ملی کودک در سراسر استان و برنامه ریزی مناسب برای اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون، گفت: در کلیه مراکز استان، برنامه های مختلفی پیش بینی شده است، ضمن اینکه دعوت از مدارس برای حضور در برنامه های مراکز کانون یکی از برنامه های مهم کانون پرورش فکری در هفته ملی کودک خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از برگزاری جشن دو هزار نفری کودکان در یکی از اماکن  ورزشی شهر کرمانشاه به مناسبت هفته ملی کودک خبر داد و گفت: تلاش خواهیم کرد تا یک روز به یاد ماندنی را برای کودکان رقم بزنیم. به همین منظور در روز پانزدهم مهرماه تجمعی  دوهزار نفری از کودکان در یکی از اماکن ورزشی شهر کرمانشاه را خواهیم داشت که  برنامه های شاد و مفرحی برای کودکان در این مراسم پیش بینی شده است.

موزونی به افتتاح چند مرکز فرهنگی و هنری کانون در این هفته نیز اشاره کرد و گفت: با تلاش و پیگیری های انجام شده کودکان و نوجوانان در شهرهای اسلام آبادغرب، روانسر و کرمانشاه شاهد افتتاح مراکز جدید خواهند بود.

وی با اشاره به گستردگی برنامه های هفته ملی کودک در کلیه مراکز کانون پرورش فکری در سراسر استان کرمانشاه، از برگزاری برنامه «جنگ بزرگ شادی» به مدت یک هفته در سالن آمفی تئاتر کانون شهر کرمانشاه، همراه با اجرای برنامه های مختلفی مثل نمایش عروسکی زنده، مسابقه حضوری، نمایش فیلم های کودک ونوجوان، آشنایی با طبیعت با حضور کارشناسان محیط زیست، قصه گویی مربیان برگزیده قصه گویی و ... خبر داد.

به گفته موزونی برنامه های هفته ملی کودک از پانزدهم تا بیست و یکم مهرماه در استان کرمانشاه و به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار